בעקבות המלחמה הקשה בדרום הארץ, שגובה מחיר כבד עם לפחות 150 הורגים יהודים הי"ד ומעל 1,000 פצועים בדרגות פציעה שונות – בחצרות האדמו"רים, בהיכלי הישיבות ובקהילות בכלל הערים בארץ מודיעים בשעות האחרונות על ביטול מעמדי 'נעילת החג' ו'הקפות שניות'.
בחצר הקודש צאנז, כ"ק האדמו"ר עודכן על המתרחש בדרום הארץ לפני עריכת ההקפות הבוקר ואמר יחד עם אלפי החסידים 15 פרקי השיר המעלות. שיר המעלות ממעקים אמרו פסוק בפסוק בבכיות עצומות.
בבית החולים מרכז רפואי צאנז לניאדו התקיימה ישיבת חירום בהשתתפות חבר הכנסת מטעם החסידות משה רוט ונערכו לקבלת פצועים.
במקביל, שוחררו בהוראת רבני בית החולים מאושפזים כדי לפנות מקום לפצועים מהזירות השונות.





















המחדל לא נולד עכשו.
הוא נולד בעצם הקמת הממשלה הנוכחית בהרכבה הנוכחי. כדי לבדוק את מרכיבי התקציב זה היסוד המחריד.
הנעשה בתחום הבריאות והגיל השלישי פשוט פשע מתואב. מציעה לח"כ מיקי לוי ליזום דיון בהול. משם יגלה את מה שקרה הבוקר. לאן הייתה כוון צמרת המדינה.
לא אכנס ליותר דברים. כאן. לעצור ולעשות חשבון נפש צמרת שלושת המפלגות הגדולות.
לחזור בתשובה!!! חיללנו את יום הכיפורים, קיבלנו עונש קשה!!!