בכירי רבני חב"ד בישראל פנו במכתב לחברי קבינט המלחמה ובו הם קוראים להם יש ליישב את כל השטחים שנמסרו לאויב ושליטה בטחונית מלאה.
על המכתב חתמו, בכיר רבני חב"ד בישראל ובעולם הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי המכהן כראש אב"ד בית הדין של חב"ד והרב משה הבלין חבר בי"ד רבני חב"ד ורב העיר קרית גת.
במכתב ישנם עשרה סעיפים המבוססים על ההוראות הברורות והנחרצות של הרבי מליובאוויטש במהלך כל מלחמות ישראל מאז מלחמת ששת הימים.

בין היתר כותבים הרבנים שאין להיכנע לדרישות ארצות הברית בנושאים הבטחוניים וחובה לשלוט שליטה בטחונית מלאה על כל השטחים שנמסרו לאוייב ויש ליישב את השטחים שנמסרו לאוייב בישובים יהודים כתגובה לטבח הנוראי בשמחת תורה.
הרבנים כותבים עוד שאין להכנע לדרישות ארצות הברית ויש לסיים את המלחמה במהירות ובלי ח"ו לסכן את החיילים, וללכת רק על פי שיקולים צבאיים טהורים.





















הלוואי. .. אם היינו דור עם יראת שמיים אמיתית לא היינו עושים חשבון..
מה עם לעבוד אין איזה פסק הלכה למדינה שתחייב אתכם לעבודה
החרדים עובדים לפחות משער עם ישראל . תפסיק לבלבל את המוח