בקשו רחמים: דאגה בחצר הקודש סקווירא לאור מצבו של הרבנית מרת חיה חנה טווערסקי, רעיית כ"ק האדמו"ר מסקווירא, המאושפזת במצב קשה מאוד בבית החולים 'מאוט סיני' במנהטן שבניו יורק, ארה"ב.
בחסידות מעתירים בתפילה לרפואת הרבנית מאז שעות הבוקר, שעון מקומי, לאחר שהובהלה לבית החולים בעקבות מצבה הקשה.
בית הדין של חסידות סקווירא פרסם קול קורא לציבור לבקש רחמים ולהעתיר בתפילה. הציבור מתבקש להגיד היום (שני) בכל המניינים ח"י מזמורים של תהילים בנוסף לחמישה מזמורי תהילים הנאמרים מדי יום.
הציבור מתבקש להעתיר בתפילה עבור הרבנית מרת חיה חנה בת לאה אסתר לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.





















רפואה שלמה
בת הרה"ק הישועות משה מויזניץ זצוק"ל אחות מרן אדמור מויזניץ שליט"א
הכליות הפסיקו לעבוד ה"י