הרבו בתפילה: חלה החמרה במצבו של ראש ישיבת 'קול יעקב' הגאון רבי יהודה עדס, בן ה-87.
ראש הישיבה שוחרר מבית החולים לפני כחודשיים, ונמצא כעת במעונו בישיבת 'קול יעקב' בשיקום והחלמה ומצבו הרפואי עולה ויורד.
תלמידיו מספרים ל'חדשות JDN' כי בימים האחרונים נרשמה החמרה קלה במדדי הדלקת.
בישיבה פרסמו בקשה להרבות בתפילה לרפואתו השלמה של הגאון רבי יהודה בן חיה עדס בתוך שאר חולי ישראל.





















רפואה שלמה לרב הצדיק עם ישראל זקוק לצדיקים
בן חיה אסתר
רפואה שלימה מן השמים לרב עדס הצדיק.