ועד הכשרות שעל ידי בד"ץ העדה החרדית ירושלים, עם הודעה לציבור, עם הנחיות כיצד יש לנהוג לפני אכילת תפוחים.
עקב המלחמה, רוב התפוחים הנמכרים בחנויות מיובאים מחו"ל, ולפי העדה, "יש עליהם חשש מריחת דונג". הם מציינים כי אומנם נעשים מאמצים כי תפוחי העץ שתחת השגחתם לא יהיו עם מריחת דונג, אך בכל זאת "איננו יכולים לקחת אחריות מלאה על כך".
לכן, ההנחיות של ועד הכשרות הם כי "יש לקלף את תפוחי העץ לפני הבישול או האכילה". לסיום כתבו כי אין חשש מריחת דונג בתפוחי עץ מוזהבים.






















לתשומת לב! בגוף הכתבה, מצוין שצריך לקלף לפני הבישול ו ה א פ י ה , טוב שהכנסתם את המודעה המקורית של ההשגחה, כי שם מצוין שצריך לקלף גם לפני האכילה, כ מ ו ב ן…..
מישהו מוכן להסביר מה הבעיה עם הדונג?
זה לא כשר…🤨