התרגשות באשדוד החרדית: כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ הגיע אתמול (שני) לביקור ממושך בעיר, למשך חודש ימים. הרבי נתארח כעת בווילה סמוך לחוף הים, ואתמול תועד הרבי כשהוא צועד על שפת הים.
בחסידות מספרים ל'חדשות JDN' כי עד יום חמישי בשבוע הבא, הביקור מיוחד לחסידיו בלבד, ולאחר מכן יתקיים קבלת פנים והביקור יהפוך למסע רשמי בקרב הציבור החרדי באשדוד, כשבמרכזו מעמד הדלקה גדול לכל תושבי העיר.
כפי שדיווחנו ב'חדשות JDN' לפני כשלושה חודשים, הרבי יקיים סדרת אירועים גדולים בעיר, ויקבל את חסידיו לעצה ולברכה.
האירועים המרכזיים של הביקור יהיו המעמדים לרגל הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, בל”ג בעומר, שייערכו בהשתתפות אלפי חסידי ויז’ניץ מכל רחבי הארץ, ותושבי העיר.
סדרי ל”ג בעומר יחלו עם שבת פרשת בהר, שבת ל”ג בעומר, שתיחגג בהשתתפות כלל חסידי ויזניץ בארץ, לצד המוני תושבי העיר אשדוד. במוצאי שבת ייערך מעמד ההדלקה ההמוני ברחובה של עיר.
ביום ראשון, ל”ג בעומר, תיערך תפילת שחרית בהשתתפות החסידים, לאחר מכן יערוך הרבי מעמדי חלאק’ה לילדי החסידות, בהמשך יקיים האדמו”ר את מנהג חץ וקשת, ובסוף היום יערוך את שולחנו הטהור.





















תודה על פרסום התגובות….