הגאון הגדול רבי יהודה אריה דינר שליט"א, התייחס בשיעורו לדחיית גזר דינו של הבחור באיראן ועל מותו של נשיא איראן ימ"ש.
"דבר ראשון צריכים להודות להקב"ה שכולנו שמענו שבאיראן רצו לתלות בחור יהודי בן עשרים, פסקו לתלות אותו בשבת, ובכל העולם התפללו עליו, ודחו את זה ליום שני, ואחרי זה דחו את לעוד חודש, והקב"ה עשה איתנו חסד באופן לא מובן בכלל שהנשיא של איראן וכל חבר'ה שלו נסעו במסוק, והגיעו איזה רוחות משונות שהפיל את שני המסוקים".
"דבר לא מובן, רבותי, רואים פה יד ה', רק להגיד הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו, כל איראן עכשיו על הגלגלים, זה הכל רק בשבילנו, הקב"ה מראה לנו שה' הוא בורא עולם, מנהיג עולם, והכל עושה בשביל שאנחנו מתפללים, וכל תפילה עוזר, וה' יעזור הלאה שיהיה טוב לכל אחינו בני ישראל בכל אתר ואתר".





















בס"ד חסדי ה' יתברך תמיד על בבת עיניו
עם ישראל הקדושים .
בסד התפללנו על אליין נתנאל בן ציונה סוניה שיחיה ותפילת גדולי ישראל ועם ישראל לא שבו ריקם
והפך את הגזרה שבאו הרשעים תחתיו
ונפשו של ישראל ברוך ה' הייתה לשלל ' הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו .'
ר' אביגדור נבנצאל כבר אמר במוצ"ש שכשרצו לתלות את מרדכי תלו בסוף את המן