בחסידות גור נערך אמש (שלישי) כנס חריג – "מעמד התחזקות ביראת שמיים", בהשתתפות כ"ק מרן האדמו"ר מגור, במהלכו נשמעו שיחות חיזוק בעניין לימוד מוסר.
בחסידות גור מספרים ל'חדשות JDN' כי מדובר באירוע לא שגרתי שמעורר התעוררות רבה בחסידות. "עד היום היו כנסים עם הרבי בעיקר סביב מבחנים במיזם 'מזומנים' אבל לא היה כנס בעניין לימוד מוסר וכדו'".
החסידים התרגשו לשמוע את דבריו של האדמו"ר, שנמשכו 2 דקות – נאום ארוך במובנים של חסידות גור, שבה הרבי ממעט לדבר ומקצר מאוד בנאומים פומביים לחסידים באירועים שנערכים בימי חול.
הרבי השתתף באירוע במשך כ-50 דקות, ולאחר שנשא דברים, נשמעו דברי חיזוק מבנו הרה"צ רבי נחמיה, ומעוד מספר רבנים ומשפיעים בחסידות.





















מה היה הנאום ?
את מי זה מעניין?????
מה היה הנאום ?