בבית הרב מעדכנים כי בליל שבת הוצא ראש הישיבה מהרדמה ופקח את עיניו. מאז ראש הישיבה מתקשר כרגיל עם משפחתו ותלמידיו ששהו לצד מיטתו.
עם זאת, בבית ראש הישיבה מדגישים, כי הגר"א לא יצא מכלל סכנה אך הוא חש בטוב ומתפקד.
ל'חדשות JDN' הגיעה הקלטה שבה נשמע ר' אבי צוקר, מקורבו ונאמנו של ראש הישיבה, כשהוא מתאר דקה אחר דקה את המהפך הדרמטי במצבו של ראש הישיבה בליל שבת.
הציבור מתבקש להמשיך להתפלל ולעורר רחמי שמיים עבור הגאון רבי אשר בן לאה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.





















כולנו, כל היהודים בארץ ישראל, מחכים שרבני הציבור החרדי יפקחו את עיניהם, ויראו אותנו.