במעמד טקס חגיגי לפתיחת שגרירות ישראל הקבועה בקישינב, העניק הרב פנחס זלצמן, רבה הראשי של מולדובה, יחד עם ראש עיריית קישינב איון צ׳באן תעודת הוקרה מיוחדת לשר החוץ גדעון סער על פועלו לחיזוק הקשרים בין ישראל למולדובה ומחויבותו העמוקה לקהילה היהודית.
בטקס המרגש השתתפו שר החוץ המולדבי מיהאי פופסוי, שרים בכירים נוספים מממשלת מולדובה, השגריר היוצא יואל ליאון והשגריר הנכנס יורם אלרון, לצד עשרות מראשי הקהילות היהודיות ממולדובה.
פתיחת השגרירות הקבועה מהווה ציון דרך היסטורי ביחסים בין המדינות ומשקפת את המחויבות העמוקה של ישראל לקהילה היהודית המקומית ולחיזוק הקשרים עם מולדובה.





















