אמש, לאחר תפילת מעריב ברמת אלחנן, ניגש אל מרן הגאון רבי יצחק זילברשטיין אברך תלמיד חכם מחסידות ויז'ניץ וביקש ברכה לרפואת מרן האדמו"ר מויז'ניץ, הזקוק לרחמי שמים מרובים ועובר היום ניתוח מורכב בארה"ב.
האברך סיפר למרן כי בחסידות נערכים היום לאמירת תהילים רצופה במשך שלוש שעות לחיזוק ולרפואת הרבי שליט"א, ושאל במה יוכל להתחזק באופן אישי.
הגר"י זילברשטיין השיב בדברים נרגשים: "רבי ישראל בן לאה אסתר, שהקב"ה ירחם על עם ישראל וירפא אותו. תעשה מה שאני אומר – לא להפסיק מללמוד, תורה מגנא ומצלא… והקב"ה יעזור לנו. הא, כמה מעשים טובים שהרבי עשה! כל העם היהודי רוצה שהוא יהיה בריא".




















