טרגדיה קשה לשכונת גבעת שאול בירושלים: בצלאל מאמו ז"ל, בן 14, נהרג בערב שבת האחרונה (פרשת פנחס) בתאונת דרכים קטלנית באשדוד, לאחר שנסע לעיר במטרה לטבול בים לכבוד שבת קודש.
ביום שישי בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח במוקד זק"א 1220 על נער שנפגע בתאונה קטלנית ברחוב נחל הירקון באשדוד. על פי הדיווח, בצלאל ז"ל חצה את הכביש כאשר נהג אוטובוס, שעקף אוטובוס אחר, פגע בו בעוצמה ודרס אותו למוות.
כוחות הצלה ומד"א שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים אסותא בעיר, אך כעבור זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו, סמוך לכניסת השבת.
בצלאל ז"ל, בנו של יבלחט"א הרב ליאל יעקב, מחשובי תושבי גבעת שאול, היה נער אהוב על חבריו ומכריו. למד בילדותו בתלמוד תורה "אבני שלמה" בשכונה, ולפני כשבועות ספורים סיים את לימודיו, לקראת תחילת לימודיו בישיבה קטנה בשנת הלימודים הבאה. חייו נגדעו באחת, לכאב עמוק של משפחתו, חבריו ותושבי השכונה.
עם קבלת הידיעה על פטירתו, מתנדבי זק"א מרחב לכיש – צוות אשדוד פעלו בזירת התאונה לאיסוף הממצאים וכיבוד המת, תוך ליווי המשפחה בשעות הקשות. בפעילות המחלקה המשפטית בזק"א הושלמו ההליכים המהירים לצורך קבורתו בכבוד.
הלוויתו של בצלאל מאמו ז"ל תתקיים הערב (מוצאי שבת, פרשת פנחס) בשעה 00:00 מבית הכנסת 'רדליך', רחוב נג'ארה 34, גבעת שאול בירושלים, להר המנוחות שם יובא למנוחת עולמים.
מותו הטראגי של בצלאל ז"ל, שנסע לכבוד שבת קודש כדי לטבול בים ונקטף בדמי ימיו, זעזע את תושבי גבעת שאול ואת כלל הציבור הירושלמי. חברים ובני משפחה מבקשים מהציבור להתפלל ולעשות קבלות טובות לעילוי נשמתו הטהורה.





















ברוך דיין האמת…אלו ימי דין כעת היזהרו יותר מהרגיל ברחצה בים במעבר כביש ועוד…ה' ירחם…
הפרטים ממש לא נכונים