בקו הרשמי של חסידות בעלזא מעדכנים כי האדמו"ר מבעלזא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם בשל שבר ברגלו. ביום ראשון צפוי לעבור ניתוח אורטופדי. מצבו מוגדר יציב.
הרב משה רינגל מזכיר בית האדמו"ר מסר לחסידים שבשל השבר ברגלו של הרבי, הוא יעבור ניתוח והציבור נקרא להתפלל ולאור קריאת הבד"צ.
הציבור נקרא להתפלל לחיזוק בריאותו השלמה של האדמו"ר רבי ישכר דוב בן מרים בתוך שאר חולי עמו ישראל.





















הדור צריך כאלו מנהיגים – לרפו"ש בתושח"י
הדור זקוק לו
רבים צריכים לו
ישכר דוב בן מרים להתפלל לרפואתו השלימה