לקראת ליקוי הלבנה הצפוי לקרות בשעות הקרובות, הביאו בקו 'שיח יצחק' מתורתו של מרן הגר"י זילברשטיין שליט"א את הוראתו על פיה אין לברך שום ברכה בעת הראיה, מאחר שאיננו מוסיפים על הברכות המובאות בשו"ע.
כמו"כ הורה הרב, כי מאחר ואין חיוב ברכה על ראיה זו, הרי שגם אין לבטל תורה עבור זה, משום שת"ת כנגד כולם.
לעומת זאת הסביר הגר"י כי ההולך במקרה ברחוב ואינו לומד בזמן הזה – בוודאי שיש ענין לראות את נפלאות הבריאה, וללמד את בני ביתו את דברי הגמ' במסכת סוכה (דף כט ע"א) על תופעת ליקוי חמה וליקוי לבנה.





















ליקוי מאורות קורה אצלנו כבר 22 חודשים .
אבינו מלכנו קרע רוע גזר דיננו
לא הכל פוליטיקה
הלבנה בושה , אם כך למה להתבונן