מרוב פחד: המשטרה הצבאית פשטה אמש על ביתו של תלמיד ישיבת 'שערי שלום' (ירושלים) בן 20, שהפך לעריק.
הבחור ששהה באותה שעה בביתו לרגל שמחה משפחתית, קפץ מהמרפסת ונמלט.
רק ביממה האחרונה שוהים כ-33 עריקים בבתי הכלא, חלקם חסידי ברסלב שניסו לטוס לאומן ונעצרו בשדה התעופה. אמש פרסמנו אזהרה מפי עורך הדין נתן רוזנבלט שקרא לבחורים שיש להם צווים שלא להגיע לשדה התעופה





















איזה מלך!!
כבר הזהירו גדולי הדור את עריקים שלא להגיע לשדה התעופה.
לא מתאים לערבב את זה עם ניסיון מעצר שמגיעים לבית שזה חמור ביותר
לא הבנתי לא הבטיחו מלחמה על כל בחור שיעצרו אותו ? ? ?
הבטיחו שמי שישמור על הכללים (שהופצו בכל דרך אפשרית) ויתפס למרות זאת, אז יפעלו למענם.
אבל תמיד יש את המתחכמים והמתבכיינים ….
לא סיפרו לך שמי שדופק את הראש בקיר בסוף מקבל כאב ראש ??