הקריאה המפתיעה ביותר במיצג הופנתה לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. על גבי המסכים הוקרנו כתובות בולטות באנגלית, כגון "TRUMP, SAVE US FROM BIBI" (טראמפ, תציל אותנו מביבי). "TRUMP, DELIVER US FROM THE ZIONIST MILITARY PRISON" (טראמפ, חלץ אותנו מבית הכלא הצבאי הציוני).
המסרים לוו בתמונות שנועדו להמחיש לקהל הבינלאומי את "רדיפת לומדי התורה" לטענת המפגינים.
המסרים בעברית שהופנו כלפי פנים הדגישו את הנחישות של הציבור החרדי שלא להתפשר. כגון "לכלא ולא לצבא". "צה"ל, תכינו עוד בתי כלא, כולנו לכלא".
מיצג זה חתם את "מחאת הרכבים" ההמוני, שהחל בשיירות ענק שיצאו מ-19 ערים ברחבי הארץ במטרה להגיע אל סמוך לכלא 10, תוך שהם גורמים לעומסי תנועה כבדים בצירי התנועה המרכזיים של ישראל. במטרה להזדהות עם הכאב של האסירים ובמחאה כנגד מגזירת הגיוס.





















איזה בושות.
לא הבנתי. לכלא ולא לצבא אבל מבקשים לשחרר מהכלא???
פונים לטראמפ??? חילול השם. משענת קנה רצוץ.
המשאית לא קשורה למארגני העצרת
זה נראה לי של ארגון שקשור לסאטמר