לאור ההתפתחות המואצת בבניית אלפי יחידות דיור לאברכים מבכירי עולם הישיבות בקרית בית הלוי ובשכונת רמות מאיר בנתיבות, כאשר בשלב הראשוני המתקרב לסיום הבניה יבואו להתגורר מאות משפחות אברכים, ביקר בשבוע שעבר הגאון רבי שלום בער סורוצקין שליט"א, ראש ישיבת עטרת שלמה, בשכונות החדשות ובקריה הוותיקה, בהיכלי התורה ומוסדות החינוך.
ביקורו זה היה כהמשך ישיר לביקורו הראשון, לפני כמחצית השנה, בו הגיע להשתתף במעמד הנחת אבן הפינה של קריית בית הלוי ברמות מאיר.
הרה"ג אהרן אסייג שליט"א, ראש הכוללים ומוסדות התורה והחסד "יאדיר תורה בנגב" ויוזם ומקים קריית בית הלוי, ליווה את הביקור. במהלך הפגישה אף הועלתה בפני הגרש"ב סורוצקין שליט"א התוכנית להקמת היכלי תורה ומוסדות חינוך חדשים בשכונות החדשות, לצד התרחבות מוסדות התורה והחינוך בקריה הוותיקה.
במרכז הביקור נערך מעמד חיזוק מיוחד בקהילה בהשתתפות מרן הגאון הגדול רבי אריה לוי שליט"א, ראש ישיבת 'שכר שכיר' בנתיבות וחבר מועצת גדולי התורה, המרא דאתרא הגאון רבי שמואל מונטג שליט"א, רבני הקהילות ומרביצי התורה בעיר.
הגרש"ב סורוצקין שליט"א הביע את התפעלותו מהעיר המפותחת והמתקדמת, מהיקף הבניה העצום של העיר שהולכת להכפיל את עצמה תוך שנים בודדות, ומהשכונות החדשות למשפחות האברכים, כאשר כל שלבי השיווק הראשוניים כבר נרכשו על ידי בכירי עולם הישיבות, בהם בוגרי ישיבות פוניבז', תפרח, תורה בתפארתה, עטרת שלמה, בית מדרש עליון ועוד, אשר יקבעו את משכנם בעיר התורה הפורחת והמשגשגת בדרום. בימים אלה כבר נערכים לקראת שלבי הבניה הבאים, אשר יאפשרו לזוגות צעירים נוספים ולמשפחות אברכים משפרות דיור ממודיעין עילית, בני ברק, ירושלים, אלעד ועוד, להצטרף למגורים בשכונות החדשות לבוגרי הישיבות.





















אשרינו שזכינו למנהיג כל כך נמרץ