ניסיון מעצר של תלמיד ישיבה ספרדי בעיר אור יהודה נמנע הלילה (שני), לאחר שהופצה התרעה טלפונית (צינתוק) שהובילה להגעת עשרות רבות של מפגינים רבים לזירה.
על פי הדיווח, כוחות המשטרה הצבאית של צה"ל הגיעו למקום במטרה לעצור את תלמיד הישיבה, אולם זמן קצר לאחר מכן החלו להתקבץ במקום עשרות מפגינים, אשר מחו על עצם ניסיון המעצר.
בעקבות העומס והמחאה שהתפתחה במקום, כוחות המשטרה הצבאית עזבו את הזירה מבלי לבצע את המעצר.
לאחר שיבוש המעצר, עלו הבחורים לביתו של תלמיד הישיבה ופצחו בריקוד של שמחה.





















היחידים שמצילים בחורי ישיבה ממעצר הם לא חברי הכנסת שבחרנו אלא העצניקים. יישר כח!
כולם ברוך ד’ עוזרים כל אחד בדרך שלו והאמת והשלום אהבו
כולם ברוך ד’ עוזרים כל אחד בדרך שלו והאמת והשלום אהבו
אשריהם