אוריה סרוסי תושב הר ברכה ואב ל 8 ילדים, הוא חייל המילואים שטבע היום בירדן לאחר שניסה להציל את בנו. ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר בכאב: "איש חסד והתיישבות. היה מסור במילואים והקריב את חייו בגבורה כדי להציל את בנו"
עם קבלת ההודעה הקשה, צוותים מקצועיים של מועצת שומרון והיישוב הר ברכה מלווים את משפחתו והחברים בישוב.
יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, ספד לו: "מחבקים את משפחת סרוסי וקהילת הר ברכה בשעה הקשה הזו. אוריה היה לוחם בנשמתו, גם במילואים וגם בחייו האזרחיים, איש חסד וגבורתו האחרונה – כשקפץ ללא היסוס לנהר כדי להציל את בנו – היא עדות מזוקקת למי שהיה: אדם של מסירות נפש, אהבה ואחריות".
"השומרון איבד היום איש יקר, עמוד תווך למשפחתו ולוחם שהתייצב תמיד כשקראו לו. אנחנו מחבקים את המשפחה. צוות המועצה מלווה את הישוב וילווה את המשפחה בכל מה שיידרש. יהי זכרו ברוך״.
צוות צח״י של היישוב הר ברכה הודיע: ״בצער רב ובתדהמה אנו מודיעים על פטירתו של תושב היישוב, אוריה סרוסי ז"ל. בעת טיול בצפון, בנם נכנס למים ונקלע למצוקה. אוריה נכנס למים כדי לסייע והצליח לחלץ את הבן בשלום, אך כוחותיו לא עמדו לו וכוחות ההצלה במקום קבעו את מותו של אוריה״.
ביישוב הוסיפו: ״צוותי החירום של היישוב נמצאים בקשר עם המשפחה ומלווים אותה בשעה זו. על פרטי ההלוויה תצא הודעה בהמשך. אנו מחבקים את תהילה, הילדים ואחותו אורית קיים. "בלע המות לנצח ומחה ה' דמעה מעל כל־פנים".





















השם ישמור וינחם…האיקס "לא מעניין"נלחץ בטעות.
השם ינחם את המשפחה…
איזה צער ושבר ועוד רגע לפני חג הפסח. נשבר הלב.