החזן יקי לאער והליצנים: "צ'יריבים צ'יריבום על הניסים"
יקי לאער כותב: "בשושן פורים דאשתקד שחל בשבת קודש עברתי לפני התיבה בביהכנ"ס "היכל שלמה" בירושלים בו כיהנתי כחזן. כהרגלי חיפשתי רעיון פורימי לעל הניסים. הקהל שר איתי והתפילה קיבלה משמעות חגיגית. השנה כדי לשדרג את הרעיון הוספתי גם קליפ חמוד"
חמוד ביותר פורים שמח