החזן לייזר ברוק מגיש: הכרזת חודש מנחם אב במנגינה מותאמת
כותב החזן לייזר ברוק: אמרו חז"ל: "משנכנס אב ממעטין בשמחה", והוסיפו לו את הכינוי "מנחם" שנזכה לנחמה וגאולה ואבלנו ייהפך לשמחה, וגם מפני שבחודש זה נולד המשיח בחודש זה תחל הנחמה כנאמר בדברי הנביא זכריה. לכן את הכרזת החודש בחרתי לשלב את ניגונו המצמרר של ר' שלמה קרליבך 'על אלה אני בוכיה' יחד עם 'אני מאמין'