זה לא עוד קליפ, אלא מסע של חיבורים מוזיקליים. בכל פרק אמן אחר, אווירה שונה ורגש חדש. אבל המרכיבים הקבועים תמיד שם: חברות, איכות, והרבה נשמה.
את הסדרה פותח הקליפ *"המלך"* לחנו של הערשי וויינבערגער, שבוצע במקור ע"י יעקב שוואקי, וכעת שוב זוכה לביצוע עוצמתי ומרגש עם גדול הרגש בעל המנגן מוטי ויזל, יחד עם חברי 'מקהלת נשמה'.
א חברותא מיט נשמה – רגעים מוזיקליים שנכנסים ללב.
צפו, התחברו, והרגישו את הנשמה.
לחן: הערשי וויינבערגער
ביצוע מקורי: יעקב שוואקי
קולות: איציק פילמר ומקהלת נשמה
עיבוד מוזיקלי ומיקס: מוישי כהנא
צולם באולפני שלוימי בוקשפן
עורך ובמאי: הרשי סגל
עיצוב עטיפה: זעירא
יח״צ: בעריש פילמר




















