הערב (שני) מחבל דקר בעזרת סכין שני שוטרים שהוצבו בשער הכותנה, בסמוך להר הבית. המחבל חוסל מירי של אחד השוטרים שנדקרו – ומת. מצבם של שני השוטרים, בני 24 ו-20 מוגדר בינוני עד קל והם פונו לטיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים. המפכ"ל קובי שבתאי יקיים הערכת מצב בירושלים, ולטענת בכיר במשטרה נראה כי מדובר בגל טרור.
בכיר במשטרה אמר ל'ישראל היום' כי "נראה שטרור הסכינים חוזר". את דבריו אמר הבכיר במשטרה לאור כך שרק אמש התרחש בעיר העתיקה בירושלים פיגוע דקירה בעזרת סכין. כזכור – בשבוע שעבר מחבל דקר פעמיים בכפר חיזמא יהודים, בשני פיגועים שונים, פצע אותם בינוני ונתפס.
חבר הציונות הדתית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לפיגוע הדקירה בשער שכם: "שתיקת הממשלה השותפה לקואליצית האחים המוסלמים משדרת חולשה ואטימות למצב הביטחוני במדינה שמתדרדר מיום ליום. חוסר המשילות מוביל לאנרכיה והרמת ראשם של טרוריסטים".
"הממשלה צריכה להפסיק לשתוק ולהתחיל לעבוד ועד שזה יקרה קודם כל, המפכ"ל והשר לביטחון פנים עמר בר-לב צריכים ללכת הביתה", טען. ח"כ בן גביר הוסיף: "שולח איחולי החלמה ותפילה לרפואת הפצועים. ללוחמים שהגיבו במהירות מגיע צל"ש לאחר שחיסלו את המחבל המתועב".





















לפטר את עמר בר לב עכשיו!