לפחות שלושה בני אדם נורו למוות הערב (חמישי) במתקן ייצור בסמית'סבורג שבמערב מרילנד, ארצות הברית. משרד השריף מסר כי החשוד נורה והועבר לבית חולים לטיפול רפואי.
החשוד נכנס אל מתקן הייצור שבמערב המדינה ופתח באש. במהלך האירוע החל עימות בין החשוד לאחד השוטרים, שירה בחשוד ופצעו אותו. החשוד פונה לאשפוז בבית החולים, והשוטר נפצע באורח קל. "אנחנו עוקבים באופן פעיל אחר הירי ההמוני בסמית'סבורג כרגע, והמשרד שלנו נמצא בקשר עם גורמים רשמיים בשטח", אמר נציג משרדי הממשלה הנמצא במדינה, "אם אתה מקומי, נא להתרחק מהאזור".
סמית'סבורג, עיירה קטנה בת כ-3,000 איש, שוכנת כ-120 ק"מ צפונית-מערבית לעיר בוליטמור, וסמוכה לגבול עם פנסילבניה. היא שוכנת קרוב מאוד למעון הנופש הנשיאותי "קמפ דייוויד".





















הם יכולים להרשות לעצמם לקחת מישהו לטיפול רפואי כי הוא חוזר ישר למשפט ואז לכסא חשמלי .
אצלנו המחבלים הולכים לבית חולים ואז לכלא עם תנאים של אסיר ביטחוני בסוגריים בית מלון וגם אוניברסיטה משלמים למשפחה שלו קיצבת ביטוח לאומי וגם הרשות הפלסטינית מביאה לו אחלה צופרים.ממש מדינה לתפארת.
מה נדפק להם שם בארה”ב?😏
מה קרה זה כמו אסון ?