שר הביטחון בני גנץ סיים הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון בהשתתפות הרמטכ"ל, ראש המוסד, ראש השב"כ ומנכ"ל משרד הביטחון. בסיומה הנחה להיערך להמשך הלחימה.
צילום: ניקול לסקבי/משרד הביטחון
בנוסף, הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, סייר היום (ראשון) באוגדת עזה וביקר את לוחמי חטיבה 7, אשר לקחו חלק בתקיפת עמדות משמעותיות של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי בימים האחרונים. במהלך הסיור הרמטכ״ל שוחח עם הלוחמים על פעילותם בגזרה והביע את הערכתו על פועלם במבצע.
צילום: דובר צה"ל




















