שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, הגישה היום (חמישי) את התפטרותה מהכנסת למ"מ היו"ר, ח"כ אוריאל בוסו, במסגרת החוק הנורבגי. הבא בתור ברשימת הליכוד לכנסת, משה פסל, ייכנס במקומה לכהן בכנסת.
דיסטל הסיברה את המהלך: "למשרד ההסברה הוקדש תקציב יפה של כמעט 100 מיליון ש"ח. העניין הוא שצריך להקים אותו מ-0, וכמעט בלתי אפשרי להרים פרויקט כ"כ גדול כשטוחנים לילות שלמים בכנסת".
"לכן החלטתי להתפטר ולפנות מקום לחברים המצוינים שנמצאים ברשימה. מאחלת להם הצלחה גדולה וצוללת להקמת משרד ההסברה", כתבה דיסטל בחשבונה בטוויטר.
דיסטל היא השרה השמינית מהליכוד שמתפטרת במסגרת החוק הנורבגי. קדמו לה: שר התרבות והספורט מיקי זוהר, שר התיירות חיים כ"ץ, השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, שר התפוצות עמיחי שיקלי, שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס, שרת התחבורה מירי רגב ושר החוץ אלי כהן.





















כן אצל ביבי צוללות במקום ראשון
ביחד עם מניות בחינם של טיסננקרופ
כל הכבוד תאמין לי יש מספיק כסף לכולם
ננווווווווווו