במהלך פעילות אכיפה של את"ן ש"י שלוחת עציון/חברון בכביש 60, הבחינו שוטרי התנועה במשאית הנושאת מטען של סלעים שאיבדה את הבלמים ללא יכולת לעצור.
השוטרים שהבינו את גודל הסכנה, הפעילו סירנה ומהבהבים במטרה להסיט רכבים מהדרך. כעבור מספר דקות של נסיעה המסכנת את משתמשי הדרך, הצליח הנהג להפנות את המשאית לדרך עפר בסמוך לבני נעים והיא נעצרה.

צילום: דוברות המשטרה
בבדיקת המשאית ע"י בוחן תנועה, נמצא כי עקב תקלה כשלה מערכת הבלמים לחלוטין. כמו כן, נמצאו במשאית ליקויים רבים נוספים שחייבו את השבתתה.
במשטרת ישראל מעדכנים כי רישיונו של נהג המשאית נפסל במקום ונרשמה לו הזמנה לדין.





















למה להעמידו לדין?כשל טכני מגיע בהפתעה.
אם הוא הצליח למרות הבהלה והמשקל הכבד,לנהוג באחריות ולהגיע לבלימה,מגיע לו כל הכבוד.