בארגוני השמאל פרסמו אמש (שלישי) ברשתות החברתיות כרזה בה הם מזמינים את הציבור להפגנה בקפלן. על הכרזה מתנוססת דמותו של שר החינוך יואב קיש לצד כיתוב ובו טענה מגוחכת ומופרכת נגד השר.
בכרזה נכתב כי "בלי עילת סבירות יואב קיש יחייב את ילדינו להניח כל בוקר תפילין בבית הספר", וכן "זו לא עילת סבירות, זאת ממשלת סדום".

בתגובה לכרזה המדוברת, תקף קיש בחריפות: "פעם זה התנ״ך 'שלכם', פעם זו הכיפה, פעם זה התפילין. מה יש לכם נגד יהדות ומסורת ישראל של אלפי שנים? מה מפחיד אתכם ומוביל אתכם לכאלה שקרים בזויים ודמוניזציה אנטי יהודית?"
"אין ולא תהיה חובת הנחת תפילין. עוד שקר מכוער. מי שחושב שהנחת תפילין מובילה לסדום, ראוי בעצמו לכל גינוי. תתביישו", תקף השר בחריפות.





















במילים אחרות הם אומרים כדי שלא תוכלו לשלוט אלא אנחנו נהיה המילה האחרונה בכל דבר חייבים את בגץ. אין לך הודאה גדולה מזו שכל מטרתם לשלוט בלי קשר לתוצאות הבחירות!!
חחחחחח
אין להם מושג שמניחים תפילין רק מגיל 13.
הם מדמיינים ילדים בכיתה א עם תפילין
חבל שלא אמרו יחייבו להתעטף בטלית
חחח זה גדול!
להפך, האנטים הם רשעים של סדום! תכבדו את המקור שלכם בלי חשש ופחד
לכל מי שלא יודע- שר החינוך, יואב קיש, הוא אדם חילוני שממש לא מנהל אורח חיים תורני ובכל זאת *הוא לא מרגיש מאוים מיהדות !* כל מי ש"חושש" מתפילין-אחד מסמלי היהדות ואחד האותות בינינו לקב"ה, צריך לבדוק האם הוא יהודי. כמו שנאמר "וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך"…משמע: אם יראו ממך-הם עמי הארץ…
זו נקראת מדינת היהודים ולא מדינת שבט הזולו
במה אתם יהודים?????