כלי תקשורת בלבנון המזוהים עם ארגון הטרור חיזבאללה, כמו רשת אל מנאר, פרסמו הבוקר (חמישי) תמונות של עשן מיתמר באזור הגבול בין לבנון וישראל, וכתבו כי הנסיבות בבדיקה. בנוסף, תושבים סיפרו כי שמעו פיצוצים.

תחילה עלתה הערכה, שכבר פורסמה גם בסוכנות הידיעות רויטרס, כי מדובר בירי רקטות לעבר ישראל, ברקע המתיחות הגוברת בגבול מול חיזבאללה, ואחרי הפעילות הצבאית בג'נין וירי הרקטות מרצועת עזה.
בצה"ל הגיבו תחילה כי לא ידוע להם על ירי רקטות, וכעבור דקות בודדות עדכנו כי מדובר בפעילות לפיצוץ מוקשים בגבול, והודיעו על חזרה לשגרה.
בהמשך נמסר בתגובה רשמית של דובר צה"ל: "מבדיקה של צה"ל אין אירוע בשטח ישראל, מדובר בפיצוץ שהיה מעבר לגדר הגבול, סמוך לכפר עג'ר, הפרטים בבדיקה".




















