פרופ' רוני גמזו, מנהל בית החולים איכילוב, מונה על ידי מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, להיות אחראי על תחום השיקום הפיזי של נפגעי המלחמה בישראל בתקופה הקרובה – כך נחשף ב'כאן חדשות'.
לפי הדיווח של קטי דור, המינוי מגיע לאור העובדה שאלפי מטופלים יזדקקו לשיקום, ולאור העובדה שמספר המיטות במדינת ישראל כבר לפני המלחמה נמוך בפער גדול בהשוואה למדינות ה-OECD.
על פי הנתונים הקיימים יש כ-200 נפגעים שזקוקים לשיקום ובכל שבוע מתווספים כ-40 פצועים נוספים שזקוקים לכך.
כמו כן, בר סימן טוב רואה בשיקום אחד הנושאים המרכזיים על סדר היום של מערכת הבריאות בימים אלו, לצד בריאות הנפש ומיגון.




















