ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בימים האחרונים בשיחות סגורות עם גורמים פוליטיים כי לקראת היום שאחרי המלחמה "צריך לשמור על 'הבלוק' ולא להסכים למהלכים פוליטיים שיעמידו בסימן שאלה את הגוש" – כך פורסם בחדשות הערב בכאן 11.
מיכאל שמש מזכיר כי בשבוע שעבר פורסם כי הנימוק המרכזי של נתניהו לצורך בהמשך כהונתו, כפי שבא לידי ביטוי בשיחות בלשכתו, הוא כי הוא "היחיד שיוכל למנוע הקמת מדינה פלסטינית בעזה וביהודה ושומרון אחרי המלחמה".
הדיווח מלמד כי בניגוד להערכות, נתניהו לא מתכוון לעזוב במהירות את הזירה הפוליטית ביום שאחרי המלחמה וניצחון ישראל על ארגוני הטרור ברצועת עזה, אלא יתמודד שוב – ומקווה לקבל את תמיכת כל גוש מפלגות הימין-חרדים.





















יש וויכוח האם זה טוב לעם ישראל שהוא ישאר על כסאו אבל הוא עושה את המיטב מבחינתו כדי להישאר וישנם כאלו שחושבים שעם ישראל אינו יכול להתמודד בלעדיו וישנם שעם ישראל אינו יכול לשרוד אינו וזוהי מחלוקת טראגית…