הממשלה מקדמת הגדלה של מכסת הפועלים המגיעים מחו״ל, בעיקר מסרילנקה והודו. כך דווח הבוקר (שישי) בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב. המהלך מגיע בניגוד לעמדת מערכת הביטחון, שהפצירה בדרג המדיני להגדיל את מכסת הפועלים הפלסטינים שנכנסים משטחי הרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון לישראל.
סולימאן מסוודה מדווח כי על פי בכירים במערכת הביטחון, הכנסת פועלים פלסטינים לישראל, תוכל למנוע משבר כלכלי ביהודה ושומרון. אם המשבר לא יימנע – עלולה להיות הסלמה ביטחונית באזור.
גורמים בממשלה אמרו לכאן חדשות: "יש התנגדות ציבורית רחבה להכניס פועלים פלסטינים כרגע. אולי ייכנסו בהמשך".





















כעונש לערבים אל תחזירו אום בחייך תביאו מהודו