ממדי הנס העצום אותו חוו יהודי ארץ ישראל אמש נחשפים, דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי אומר הערב כי "ישראל ניהלה קרב אוויר מורכב ומוצלח שבו הצליח צה"ל, בשיתוף קואליציה אזורית חזקה, למנוע ולסכל את התקיפה האיראנית".
לדבריו מלבד ישראל שהייתה יעד התקיפה, "איראן ושלוחותיה סיכנו את עיראק, תימן ולבנון וגרמו לכל המזרח התיכון להפסיק לנוע. איראן סגרה את המרחב האווירי של מדינות האזור תוך שהיא משגרת כ-350 שיגורים מסוגים שונים, שהם בסך הכל כוללים כ-60 טון של ראשי נפץ (60,000 ק"ג) וחומרי נפץ שהיו עלולים לגרום נזק חמור לכל מדינה באזור".
לדבריו: "האיום האיראני פגש את העליונות הצבאית, הטכנולוגית, המבצעית והמודיעינית של צה"ל, בראשות חיל האוויר הישראלי. עשרות מטוסי קרב, לצד מערכות ההגנה הישראליות, בשיתוף הקואליציה האזורית בראשות ארה"ב, בריטניה, צרפת ומדינות נוספות באזור, יירטו 99% מהאיומים".
דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי אמר הערב כי "זו הפעם הראשונה שקואליציה כזו פועלת כדי לסכל איומים איראניים במזרח התיכון".
לדבריו "איראן רצתה לפגוע בתשתיות אסטרטגיות ולכן ביצעה ירי נרחב תוך ניסיון לפגוע בבסיס חיל האוויר בנבטים. בשעות האחרונות קיימנו אישורי תכניות להגנה ולהתקפה; בכל מקום בו יהיה ניתן להקל את המגבלות לעורף – נעשה זאת"





















ניסיייייייייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה לך השם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ניסים גלויים!!!
צריך ריקודים ברחובות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!