דובר משרד החוץ בקטאר, מאג'ד אל-אנסרי, התייחס היום (שלישי) למתווה לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ג'ו ביידן – ואמר: "אנחנו עדיין ממתינים לתשובות ברורות מישראל וחמאס". הוא הוסיף: "ההצעה האמריקנית מספקת מפת דרכים להפסקת אש קבועה ולסיום המשבר".
לדבריו, "אנחנו כקהילה בינלאומית צריכים להפעיל לחץ על שני הצדדים לקבל את ההצעה. התקשורת עם כל הגורמים הנוגעים למשבר לא פסקה".
מוקדם יותר אמר בכיר בחמאס ל"אל-מיאדין" כי ארגון הטרור "לא הסכים לקבל את ההצעה שהוצגה על-ידי המתווכות". הוא הוסיף כי משלחת חמאס לא תצא לקהיר.
עוד אמר: "אנחנו לא מעוניינים להתחיל מאפס. התנאי המרכזי – הסכמה ישראלית רשמית על המסמך הקודם, אחרת לא יהיו עוד סבבים ודיונים. הופתענו מהבקשה האמריקנית"




















