מקומם: מחבלי נוח'בה מקבלים טיפול רפואי בבתי החולים בישראל. היום פורסם ב-i24NEWS כי מחבל מתועב שנעצר על ידי כוחות צה"ל והוחזק במתקן שדה תימן בדרום הועבר היום לבית החולים אסותא באשדוד.
מוקדם יותר פורסם כי בבית החולים קפלן שוהה מחבל נוח'בה כבר שלושה ימים ומקבל טיפול רפואי.
מבית החולים הציבורי אסותא אשדוד נמסר בתגובה: "עצירים ביטחוניים המטופלים בבתי החולים בישראל מובאים על פי דרישת גורמי הבטחון וצה"ל".
חבר הכנסת אושר שקלים הגיב על הפרסום כימחבל נוח'בה מאושפז בביה"ח אסותא אשדוד וכתב: "הצעת החוק שיזמתי שתכליתה איסור על טיפול מחבלים בבתי חולים, אלא העברתם לרשות השב"ס, נתקלת עדיין בסירוב של משרד הבריאות מסיבות פרוגרסיביות. אמשיך להיאבק כדי למנוע תופעות נבזיות והזויות אלו, לא רק כדי לעשות צדק מול הציבור אלא גם כדי למנוע מצבים מביכים כלפי הצוות המטפל."





















כל המרחם…אין צורך להמשיך כולם מכירים את המשפט וכולם יודעים באיזור ממשלה מדובר השם ירחם.
טימטום לחלוטין !!!