קיבוץ ניר עוז מעדכן כי חבר הקיבוץ אברהם מונדר הי"ד נרצח בידי ארגון הטרור חמאס וגופתו מוחזקת בשבי ברצועת עזה. מונדר הי"ד, נחטף מביתו יחד עם אשתו רותי, בתו קרן ונכדו אוהד בן ה-9. הם שוחררו בעסקה הראשונה לפני כחצי שנה אחרי שהייה של 49 יום בעזה. בנו רועי מונדר הי"ד נרצח בטבח בעוטף ביום שמחת תורה.
אייל מור, אחיינו של אברהם מונדר הי"ד, אמר הבוקר לכאן רשת ב': "צה"ל החזיר את גופתו שנמצאה במנהרה בח'אן יונס. לפי הערכות ראשונות המוות קרה כבר בחודש מרץ".
בהודעת הדוברות של קיבוץ ניר עוז נכתב: "קיבוץ ניר עוז מודיע בצער כבד על הירצחו של אברהם מונדר ז״ל בשבי בעזה לאחר שסבל עינויי גוף ונפש במשך חודשים. אברהם היה בן 79, חבר קיבוץ ניר עוז, עבד במפעל נירלט, היה איש חם ומאד אהב לשיר. אברהם נחטף יחד עם אשתו רותי, בתו קרן, ונכדו היחיד אוהד בן ה-9 ששוחררו בעיסקה. בנו, רועי מונדר ז"ל, נרצח בטבח ב-7.10. נזכור את מונדר תמיד, בקולו הצלול, בחיוכו החם ובאהבתו האינסופית למשפחתו ולקיבוץ. יהי זכרו ברוך".




















