הולכת רגל צעירה כבת עשרים וחמש נפצעה הבוקר באורח קשה כתוצאה מפגיעת משאית בתאונה שאירעה ברחוב האורגים באשדוד. צוותי החירום וההצלה שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים אסותא בעיר כשהיא סובלת מחבל ראש.
פראמדיק מד"א יונתן חולודנקו סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הולכת הרגלת שוכבת על הכביש כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלת ראש. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה."
כונן מד"א – הצלה דרום אליעזר פדווא שהגיע למקום מספר: "בהגיעי למקום הבחנתי בהולכת רגל כבת 20 שכובה ליד משאית כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעת ראש כתוצאה מפגיעה של המשאית. יחד עם צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום הענקתי לה טיפול רפואי ראשוני בשטח והיא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך טיפול במרכז הרפואי אסותא אשדוד כשהיא במצב קשה ולא יציבה".
ברוך פרידמן חובש איחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת התאונה. לאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי אסותא כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני עד קשה".





















אוי אוי, בורא עולם, רחום וחנון, רפא נא לכל חולי עמד כמו במעמד הר סיני, ועשה שלא יפגע שוב לעולם יהודי, לא בנפש ולא בגוף, ותן נא לנו שנה טובה שתשוב לשכון בתוכינו, שבענו די מרורים, בבקשה בורא עולם..
הצעירה שנפגעה היא בת 17 בעזרת השם רפואה שלמה כל הישועות אמן כן יהי רצון