ראש המנהל האזרחי, תת אלוף הישאם אבראהים, נפגש הבוקר עם ראשי רשויות ביהודה ושומרון ובמהלך פגישתו חשף נתון מדהים. לדבריו מתחילת המלחמה לפני כשנה חולצו מתוך שטחי הרשות הפלסטינית מעל 200 ישראלים בהם חיילים.
מדובר באזרחים וחיילים ישראלים שנכנסו בטעות לשטחים המוגדרים שטחי A שנמצאים בשליטת הרשות הפלסטינית. המנהל האזרחי עומד בקשר רציף עם מנגנוני הרש"פ ומסייע לא אחת בחילוץ יהודים שנכנסו בשוגג לשטחי הרשות.
חשוב להדגיש כי הכניסה לשטחי A אסורה על פי חוק ומסוכנת בהחלט, לא מעט ישראלים נהרגו או נפצעו לאחר שהותקפו בידי המון פלסטיני זועם בעת שעשו דרכם לשטחי הרשות הפלסטינית. כאמור במהלך השנה החולפת בוצעו מעל 200 חילוצים שהצילו את חייהם של הישראלים שנכנסו לשטח העוין.





















אתם קולטים שצריך לחלץ אותנו בתוך הארץ שלנו כדי שלא נעבור לינץ, האוברסוד שבדבר