מטען דמה אותר אמש (ראשון) בסריקות של צה"ל, האירוע התרחש בשעות הבוקר לאחר שגששים של חטיבת יהודה הבחינו בחפץ חשוד במהלך סריקת בוקר שגרתית בצומת עבדה בין עתניאל לאדוריים, לאחר פיצוץ החפץ בוצעו בדיקות נרחבות וסריקות באיזור והתברר שמדובר במטען דמה.
ככל הנראה מדובר בניסיון פלסטיני לבדוק את ערנות הכוחות במרחב לקראת ניסיון לבצע פיגוע באזור. בעקבות כך נקראו התושבים להגביר ערנות ולדווח על כל חפץ חשוד.
במועצה האזורית הר חברון הגיבו לאירוע החמור ומסרו: "אנו מתייחסים למקרה בחומרה ועובדים בשיתוף פעולה מלא עם חטיבת יהודה להגברת הכוננות והמוכנות. במידה ואתם מזהים בצידי הדרכים חפץ חשוד דווחו למוקד הביטחוני במספר 1208".




















