"אנחנו נדרשים להיערך במהירות לשינוי הכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה, אם נצא לעסקה ואם לאו", אמר מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף רסאן עליאן בדיון סגור שהתקיים השבוע.
עליאן הוסיף כי "כולנו מקווים שתהיה עסקה במהרה, אבל נערכים גם לאפשרות שבה חמאס מפוצץ את השיחות – ולזה תהיה תגובה גם בהיבט הסיוע ההומניטרי שייכנס לרצועה". כך פורסם אמש בחדשות 12.
בצה"ל נערכים למספר אפשרויות כולל תרחישי קיצון למקרה בו חמאס יפוצץ שוב כדרכו את המגעים להעסקת חטופים. בעוד פחות מעשרה ימים ייכנס הנשיא הנבחר דונלד טראמפ לבית הלבן וישראל תקבל גיבוי רחב בהרבה לעצור את הסיוע ההומניטרי בחלקו או אף כולו אם לא ישוחררו החטופים.
נזכיר כי הכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה שברובו הגדול נופל לידי חמאס ומסייע לו בהמשך פעילותו ובגיוס מחבלים חדשים, נכפה על ישראל על ידי הממשלה העוין של ביידן כבר מתחילת המלחמה. חיי חיילים רבים היו נחסכים ככל הנראה אם לא הגזירה האכזרית של הממשל העוין שאף גרם לעיכוב ומסמוס עסקת חטופים.





















תפסיקו את הסיוע עכשיו. ואז תקבלו חטופים תמורת אוכל. הכי מהר והכי מוסרי
עד היום למה הם לא עשו את זה. אם מההתחלה הם לא היו מכניסים סיוע הומניטרי לעזה כבר מזמן כל החטופים היו בבית.
נכון. אבל היה לך ממשל אנטישמי
בשביל לעשות זאת. צריך שיהיה קונצנזוס בעם. המשמעות של לעצור את הסיוע ההומניטרי עם ממשל עוין. הם השלכות רחבות שישפיעו על העם כולו. בכל ההיבטים כלכלי משפטי בחול ועוד. כל עוד העם בישראל לא היה מוכן לשלם מחירים כבדים. לא ניתן היה לבצע זאת. או לחלופין ממשל אוהד בארהב שמעלים עין
הם הורגים לנו ת'חיילים והממדלה ממשיכה להאכיל אותם ..הזוי בושה 😡
ביזיון למדינת ישראל
פשוט חניקה עד דגל לבן
לא הבנתם עדיין?
ביידן מייצג את דעות השמאל וחוסה על הדיפסטייט
ולכן היה סיוע הומניטרי.
החטופים לא ענינו אותו מעולם.
זה בעיה שעדיין אנשי השמאל לא מבינים כלום.
ואי חבל על חיי החיילים באמת סתם נופלים בשביל ממשלה ארורה. כמה נהרגו וכמה סבלו .עדיין נלחמים לשווא כל העולם חושבים שהחיילים לא טובים ימח שמם
זו לא הממשלה אלא ביידן המרושע. החטופים אף פעם לא עניינו אותו. מה שהציק לו זה שהןא לא יוכל לחתום הסכם שלום של ישראל וחמאס על מדשאות הבית הלבן
הגיע היום להפסיק את הסיוע.
היחיד שפוצץ את המגעים היה שר האוצר שלהם ש 15 שנה מימן אותם
מי שיפוץ את העסקה זה ביבי כי זה ממשלה מול עסקה הוא יאשים את בן גביר וסמוטריץ ובסיכום אם ארהב את חמאס העיקר שהוא יישאר ראש ממשלה
לא נכון. לנתניהו זו שאיפת חייו להציג את החטופים חוזרים. מי שמקלקל הכל זה ביידן הנבל
לא יאומן אחרי כול המחיר ששילמנו אים כול החילים שנפלו וכול הפצועים שהיקריבו את נפשם ואתם עוד מנהלים משע ומתן בושה
ארה"ב כפתה עלינו תנאים לקבלת עזרה בתחמושת. הם אחראים באופן ישיר ליציבות החמאס בעזה, דם החיילים והחטופים.
אני ניזכר בימים של גולדה מאיר רו"המ במלחמת יום הכיפורים כשהיו לנו שבויים במצרים. היא אמרה "לא תכנס פרוסת לחם ולא בקבוק של מים לארמיה השלישית עד שאחרון השבויים שלנו יחזור ממצרים" וכך היה .
היה צריך להפסיק את הסיוע מיד אחרי 7/10/23
כשהיו מתים מרעב וצמא …
אז החטופים והחטופות בעזה היה היום בארץ ובעולם בחיק המשפחותהם ולא היו נהרגים כל כך הרבה חיילנו האמיצים כאריות והיקרים…
הממשל העוין והרשע מרושע ופויה לו שגרם לכל זה לקרות ולא חס וחלילה הממשל העוין והרשע שיש פה
אז הממשל הרשע מרושע איזה ממשל זה ?
זה כל כך פשוט , הרעבת הרצועה ועצירת הדלק
אין אדם בעולם שיכול לשרוד יומיים בלי אוכל .
1,000 מתים ביום ואז כל העולם היה מתהפך על קטאר ומצריים
בתחילת הלחימה היינו בכיוון ואז ביצענו פרסה ,
חבל , כי העסק היה יכול להסתיים מזמן
הפסקת הסיוע התבקש כבר בימי הראשונים של המלחמה.
לדעתי חמאס זה כמו הסיפור "העקרב והספרדע
עזה היתה צריךּ ליהיות משוטחת לגמרי
כמו שאמרו חברי קיבוץ בארי
זה לא קרה בגלל ממשל בידן שממשיך באוינותה כלפי ישראל
ממשיכה למכור אי אמיתות על המשא ומתן
לא אפרט על המתווכים שהאינטרסים שלהם
זה חמאס
לזה קורים נאוטרליאות..
הגיע הזמן מזמן רק זה יחזיר את החטופים ויחליש את החמאס ויגרום למרד אזרחי שם
מדינה מטומטמת דפוקה מהיסוד לקחת את כל הסיוע לרכז אותו במקום אחד ולחלק לעזתיים פשוט החמאס גונב את זה לעזתיים המסכנים לכן על הצבא לחלק ואז החמאס גמור הבנת את זה מר ברוך ביבי היבי שיבי טיזי
תמונת ילדים מזי רעב ומנופחי כרס זו תמונת נצחון בעיני החמאס. אלא אם כן האזרחים הרעבים יאכלו את החמאס.
כרגע אין שום סיבה לחמאס לעשות עיסקה. החיים בעזה הם גן עדן עלי אדמות. הם מקבלים אוכל, שלא אכלו מימיהם, בלי לעבוד. אין אף מדינה ערבית שבה חיים כל כך טוב כמו בעזה. התמותה שם היא כמו התמותה שם מתאונות דרכים בשנים רגילות, לא שזה משנה להם באמת.
אין להם שום סיבה לשחרר חטופים, הם יודעים את זה, כי אחרי שלא יהיו להם חטופים הם לא שווים כלום ואפשר לחסל אותם,, לכן לא יהיה שום עסקה
הפתרון, שצהל צריך לגרש את כל הפלסטינים למצרים, ולכבוש את כל עזה חלשלוט שם
מייד בתחילת המלחמה היה צריך לקחת את ראשי החמאס לתלות על עמודים ולהגיד זה הסוף של כולכם אם תוך שבןע החטופים לא חוזרים
הגיע הזמן לעצור כל סיוע, מזמן היה צריך להפסיק חשמל, מים
מיליון עזתים יציפו את צפון הרצועה שברגעים אלו ממש נלחמים ונהרגים חיילים זה דמיוני הזוי ניצחון אדיר לחמס שיחזור בענק טראפ הוא המנווט ונתניהו בלחץ אדיר ממנו כישלון עצום של האלופים והמדיני בשיטת הלחימה ואם כבר טראפ בהפסקת המלחמה מאיים גם על ישראל לדרוש את כול החטופים כולם!! והולכים לבחירות מיידי