שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק, שיגרה אתמול (שלישי) מכתב דחוף לראש הממשלה בנימין נתניהו ולראש המל"ל צחי הנגבי, ובו דרשה לקיים דיון בקבינט בנוגע לחודש הרמדאן ביהודה ושומרון.
במכתבה ציינה השרה סטרוק כי "הרמדאן, חודש הידוע בעליה חדה בהיקפי הפיגועים, כבר התחיל. הקבינט טרם קיים דיון בנושא, למרות שהדבר הובטח לי יותר מפעם אחת".
סטרוק מתייחסת לפעילות העצימה של צה"ל בצפון השומרון וכותבת: "אמנם מבצע חומת ברזל נמשך ופועל את פעולתו הברוכה, אך במקביל השטח כולו הולך ומתמלא במחבלים משוחררים. אבקש להציב את הנושא על סדר היום של הקבינט בישיבתו ביום א הקרוב".





















