לאחר שהיום הורה שר האנרגיה אלי כהן על ניתוק מוחלט של החשמל מרצועת עזה, שכבר בוצע בפועל על ידי חברת החשמל, כעת מגיבים בארגון הטרור על ההחלטה הדרמטית.
דובר חמאס חאזם קאסם טען, כי הניתוק הוא ההוכחה שישראל מעוניינת להשמיד את העזתים באמצעות הרעבה, בניגוד לחוק הבינלאומי. "הודעת שר האנרגיה על ההחלטה לנתק היום את החשמל היא התנהגות שמדגישה את התעקשותה של ישראל להשלים את מלחמת ההשמדה נגד עזה, באמצעות שימוש במדיניות ההרעבה, תוך התעלמות ברורה מכל החוקים והנורמות הבין-לאומיות". אמר הדובר בהודעה הרשמית.
לסיום קרא חאזם ליישום מהיר של החלטות הפסגה הערבית האחרונה, "הדוחות את המצור ברצועת עזה והרעבת תושביה".





















איפה חוק הבינלאומי כשהם פלשו בשביעי לאוקטובר ושרפו אנשים חיים ,
תתחילו לבכות
זו רק ההתחלה
&חחחחחחח חוק בין לאומי
ימח שמו כלב מצורע עמלק
חחח..נורמות בילאומיות.. הנאצים הרוצחים השפלים מדברים על נורמות. הנורמות מולם זה להשמיד ולא להשאיר מהם שום זכר.
תמחה את זכר עמלק מתחת השמים לא תשכח!!!
מנוגד לחוק הבינלאומי להחזיק חטופים מעל 500 ימים מתחת לאדמה בלי לקבל טיפול רפואי
הוא חולה! זה בדוק!!!
שיסתמו את הפה שלהם מחר גם ננתק להם גם את מערכת הביוב ואז הם גם יגידו לנו שזה נוגד את האנושיות הפורפורציונלית
וכל קרני רשעים אגדע תרוממנה קרנות צדיק
עוד מדברים. להחזיק חטופים. זה חוקי? שיחזירו בראשית החטןפים