היום פורסם כי בצה"ל מזהים שארגוני הטרור ברצועה – חמאס והג'יהאד האיסלמי, החלו להיערך באופן אקטיבי לחידוש הלחימה בעזה. על פי הפרסומים ארגוני הטרור מגייסים מאות מחבלים חדשים, מחלקים אמצעי לחימה, ומציבים עמדות באזורים שונים.
לפי הדיווח הזה שפורסם ב'כאן 11', חוליות המחבלים שניסו להטמין מטעני חבלה במספר אזורים ברצועה בימים האחרונים והותקפו על ידי צה"ל, נשלחו לתפקידם כחלק מההיערכות של ארגוני הטרור לקראת חידוש הלחימה.
גורם ביטחוני הבהיר כי ככל שישראל מאריכה במשא ומתן עם חמאס, ארגון הטרור מתחזק מבחינה צבאית. "חמאס מנצל את המשא ומתן לשחרור חטופים כדי להרוויח זמן" הסביר הגורם והוסיף: "ללא הגברת הלחץ על חמאס או הצבת דד-ליין, הישגי הלחימה הולכים ונשחקים, ומצב החטופים הולך ומתדרדר".
בעניין זה יש לציין כי לפי הערכות במערכת הביטחון, לארגון הטרור חמאס יש כיום כ- 25 אלף מחבלים, בנוסף לכ- 5,000 מחבלים של הג'יהאד האיסלמי.





















לא סתם אומרים מחה את זכר עמלק. הם כמו עכברים תמיד צצים עוד ועוד… זה רק אומר מה זה האזרחים שם כולם מחבלים. אם הספיקו לגייס כו"כ הרבה לוחמים בזמן כזה מועט…
וואוו האמת שעל האופציה הזאת לא חשבנו
למה הם מחכים????
להיום
אז יחזקאלי צדק כמו תמיד
כלומר הורידו 1% מסך המחבלים מעזה – 300 מתוך 30,000