נשיא ארה"ב דולנד טראמפ הגביר מהשבוע שעבר הגעה של חימושים לישראל, כך על-פי דיווח הערב בכאן חדשות. החימושים מגיעים באמצעות רכבת אווירית של מטוסי תובלה, שהגיעו מבסיסים אמריקניים באירופה, ארה"ב ואיזורים נוספים.
מדובר בעשרות טיסות במטוסי תובלה C17 שנוחתות בימים האחרונים בישראל. רק היום, נחתו שישה מטוסים בבסיס חיל האוויר בנבטים. המטוסים מכילים פצצות כבדות מסוג MK-84, טילים מיירטים לסוללות ה-THAAD האמריקניות, וחימושים נוספים שמיועדים לסייע לישראל בהמשך הלחימה העצימה בעזה, וכן להיערך לקראת תקיפה אפשרית באיראן לצד ארה"ב במידה והמשא ומתן בין ארה"ב לאיראן יכשל.
מדובר בחימושים שהוקפאו על ידי ממשל ביידן, והנשיא טראמפ ביטל את ההקפאה. מעבר להצטיידות לתקיפות עתידיות, האמריקניים יעבירו בחודש הקרוב עוד אלפי חימושים למלאים שלהם בארץ, מלאים שהותרוקנו במהלך ימי המלחמה.





















קדימה לעבודה בהצלחה לעם שלנו