בתום הערכת מצב נוספת של משטרת מחוז מרכז בחפ"ק האחוד במזכרת בתיה, בעקבות אירוע השריפה בשפלה, הנחה מפקד המרחב בהתאם להמלצת גורמי החירום וההצלה, להמשיך ולהיערך מבצעית לאפשרות של פינוי תושבים מהישובים פתחיה, פדיה ויציץ.
בשעה זו הסתיימה הערכת מצב נוספת של משטרת מחוז מרכז עם כלל גופי החירום וההצלה, במסגרתה סקרו בפני ממ"ר שפלה את המהלכים שבוצעו ואלה הנדרשים בהמשך, במאמץ הלאומי למול פגעי מזג האוויר.
כאמור, בתום הערכת המצב ובהתאם להמלצת גורמי המקצוע, הנחה הממ"ר להיערך מבצעית לתרחיש פינוי בתים ככל שיידרש, ובשלב זה לא נדרש פינוי נוסף.
ציבור הנהגים והתושבים מתבקש להישמע להנחיות כוחות המשטרה, החירום וההצלה שפועלים במקום.





















איפה ישימו את המפונים???
הרי אי אפשר לצאת מהעיר …
יחפרו מנהרות🤣
שיתנו לאנשים לכבות את השרפה