במקביל לתקיפות חיל האוויר בלבנון, על פי הדיווחים כטב"מים ישראליים השליכו מהאוויר שטרות כסף מזויפים, המזהירים את התושבים בדרום לבנון שלא לקבל כסף מחיזבאללה. לשטרות צורף המסר: "הדולר של חיזבאללה אסור. אל תקבלו את הדולר הצהוב".
נציין כי מאז תחילת המלחמה ישראל עשתה מאמצים רבים כדי לפגוע בכלכלה של ארגון הטרור. חיל האוויר תקף מטרות כלכליות של חיזבאללה בלבנון, כולל מפקדות ואתרים שבהם אוחסנו כספים ששימשו את הזרוע הצבאית של חיזבאללה.
בנוסף ישראל העבירה אזהרות לממשלת לבנון, לפיהן תנקוט בפעולה צבאית נגד מטוסים איראניים שינחתו בביירות עם כספים לחיזבאללה. בעקבות האזהרות, לבנון מנעה מספר פעמים את נחיתת המטוסים, וגם עצרה חשודים איראנים.





















טמטום…אין כסף שלא רוצים…אנשים ירצחו בשביל כסף במיוחד הברבריזם האיסלמי
אהבתי
עדיף לזרוק פצצות או לחסל כמה שיותר לבנונים