התרעת זיהום אוויר גבוה: המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות מתריעים כי היום ב' (12.5) משעות הבוקר נמדד זיהום אוויר גבוה במרכז ובדרום הארץ שיפור באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הצהרים.
זיהום האוויר הגבוה נובע בשל ריכוז גבוה של חלקיקים נשימים, כתוצאה ממעבר שקע שרבי הגורם להסעת אבק מכיוון מצרים לאזורינו.
משרד הבריאות ממליץ לאוכלוסיות רגישות, בהן חולי לב וכלי דם, חולי ריאות, קשישים, נשים בהיריון וילדים, להימנע מפעילות גופנית מאומצת בחוץ. לאוכלוסייה הרגילה מומלץ לצמצם פעילות גופנית מאומצת בחוץ.




















