עידן אלכסנדר, ששוחרר השבוע לאחר 584 ימים בשבי חמאס, שוחח אמש (שבת) עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והודה לו על פועלו לשחרורו. השיחה התקיימה בנוכחות משפחתו ותועדה בתכנית "חדשות סוף השבוע".
במהלך השיחה, הביע טראמפ התרגשות עמוקה: "אתה יותר סלבריטי ממני כרגע, אבל לא זאת הדרך להפוך למפורסם, נכון?". אלכסנדר ענה: "אתה הסיבה היחידה שאני כאן. הצלת את החיים שלי".
טראמפ שיבח את משפחתו של אלכסנדר ואמר: "ההורים שלך היו מדהימים. הם לא היו מאושרים – עד ששמעו שאתה משתחרר. אז הם הפכו לאנשים הכי מאושרים בעולם". האם יעל הוסיפה בקריצה: "כמו אימא יהודייה".
בהמשך הדגיש טראמפ את הכבוד שהוא רוחש לאלכסנדר, "אתה אמריקני ואנחנו אוהבים אותך. נדאג לך, ולהורים שלך. אתה בר-מזל".
השיחה הסתיימה באווירה חגיגית כשנשיא ארה"ב ציין: "ניפגש בקרוב. נחגוג, זו החגיגה הכי גדולה שאפשר".





















מרגש מאוד באמת תודה רבה לטראמפ על כל מה שהוא עוזר למען שלום ושחירור החטופים
ממש מרגש
הצהרות שבעזה מורעבים והכנסת סיוע לחמס
ומי יודע מה עוד
הרי אף אחד נורמלי לא חושב שהמפלצות שחררו אותו בחינם
רק לזכור טראמפ שליח של ה' התברך!!!!!!!
נכוןןןן!!!!!!!!!!