יו"ר ש"ס אריה דרעי מפרגן לרה"מ: "ידידי, ראש הממשלה בנימין נתניהו (בן צילה), זהו יום היסטורי שבו תיזכר לדורות, כמי שפעל בנחישות ובאומץ לב מול איום ההשמדה מאיראן".
יו"ר ש"ס ממשיך וכותב לראש הממשלה: "אני, שעמדתי לצידך בשביעי באוקטובר, ברגעי השפל הקשים, ראיתי במו עיניי כיצד לא רפו ידיך, וכיצד פעלת ללא לאות, באחריות ובאמונה, כדי לשנות את המשוואה כדי שיד ישראל תהיה על העליונה, בס"ד".
"עשרות שנים התרעת כמעט לבדך נגד סכנת הגרעין האיראני, וכיהודי מאמין אני בטוח, שדאגתך הכנה זיכתה אותך בסיעתא דשמיא מיוחדת, להיות שליח נאמן של עם ישראל, ולתרום תרומה כה משמעותית שתיחקק בדברי הימים".
את דבריו החמים חתם דרעי בפסוק המזוהה עם ראש הממשלה יותר מכל: "לְבִנְיָמִין אָמַר: יְדִיד ה׳ יִשְׁכֹּן לָבֶטַח".

מוקדם יותר הבוקר (ראשון) ברך דרעי את נשי ארה"ב דונלד טראמפ מבלי להזכיר את חלקו של נתניהו במהלך. "הנשיא דונלד טראמפ, ה' יברך אותך! אתה שליח ההשגחה העליונה".
"בפעולת התקיפה ההיסטורית נגד מתקני הגרעין של איראן – הוכחת שוב מנהיגות חזקה, אומץ ונאמנות לעם ישראל, מול משטר טרור המאיים על שלום העולם. עם ישראל לא שוכח את אוהביו. אמריקה – מלכות של חסד!"





















מרגש…….
חנפן