הרמטכ"ל אייל זמיר ושר הביטחון ישראל כץ נפגשו היום (שלישי) בארבע עיניים, וסיכמו את נושא המינויים בצה"ל.
בהודעה משותפת שהוציאו נאמר כי במהלך הפגישה סיכמו השניים את נוהל המינויים בצה"ל, אשר ימשיך לכלול היוועצות מוקדמת מתוך מחויבות לשיתוף פעולה מלא, שמירה על רציפות הפיקוד, וחיזוק יכולות צה"ל בהתמודדות עם האתגרים הביטחוניים.
"תהליך המינויים בצה"ל הוא אבן יסוד בטיפול באנשים, ונמשיך לעשות הכל כדי לקדמו בצורה חלקה ומקצועית", הודיעו שר הבטחון והרמטכ"ל.
כזכור העימות בין השניים החל כאשר שר הביטחון החליט לעצור את ההחלטה של המטה הכללי בנוגע לסבב השיבוצים של מפקדי האוגדות והקצינים בדרגת תא"ל. הסיבה, לדברי מקורבי השר, הייתה שהרמטכ"ל לא התייעץ ולא תיאם איתו קודם לכן את הסבב, כנדרש.




















